Nesprávna veľkosť❓
Farba vám nevyhovuje❓
Alebo možno nejaký iný dôvod❓
Nemajte obavy❗❗❗
👉 Pred vrátením výrobku nezabudnite, že ho vždy môžete najprv vymeniť za iný.
Ak chcete výrobok vymeniť (rovnaký výrobok v inej veľkosti):
1. Zakúpený výrobok zabalte v nepoškodenom stave a v pôvodnom obale s celým jeho obsahom.
2.K balíku priložte dokument o výmene - kliknite sem a vytlačte ho, ktorý bude obsahovať tieto informácie: číslo objednávky, údaje o osobe, ktorá výrobky kúpila, názov výrobku, množstvo, ktoré chcete vymeniť, a informácie o tom, ktorú veľkosť chcete vymeniť.
3.Odoslať balík na našu adresu:
OLZA LOGISTIC - MODERN COMPANY
ul. Súľov 46,
01352 Súľov-Hradná
tel. +48 519 492 611
e-mail: office@modernbhp.sk
Využite ktorúkoľvek kuriérsku spoločnosť, ktorá vám najviac vyhovuje, napr. Slovenská pošta.
4.Po prijatí balíka okamžite odošleme výrobky na vami uvedenú adresu.
5.Vy znášate náklady na dopravu na našu stranu a my znášame náklady na dopravu na vašu stranu
👉 Vrátenie výrobku
V súlade s platnými právnymi predpismi máte právo do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednaného tovaru vrátiť ho bez uvedenia dôvodu v rámci odstúpenia od zmluvy podľa všeobecných pravidiel vyplývajúcich z predpisov o uzatváraní zmlúv na diaľku.
Vrátený výrobok nemôže niesť stopy používania. Ak táto podmienka nie je splnená, výrobok nebude prijatý. Spotrebiteľ znáša náklady na dopravu, balné a ostatné náklady na vrátený tovar predávajúcemu.
Právo na odstúpenie od zmluvy nie je oprávnené, ak:
služby, ktoré spoločnosť vykonala v plnom rozsahu (so súhlasom kupujúceho) pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy
predmet, ktorý bol vyrobený na individuálnu objednávku (napr. šaty šité na mieru, tričko s logom, výšivka na odeve),
veci, ktoré sa rýchlo kazia alebo majú krátku trvanlivosť.
predmet doručený v zapečatenom obale, ktorý sa po otvorení obalu nemôže vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po doručení otvorený (napr. ochranné masky),
predmet, ktorý je po dodaní vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľne spojený s inými predmetmi (napr. gombíky na oblečení),
služby, pri ktorých zákazník výslovne požiada obchodníka, aby k nemu prišiel na naliehavú opravu alebo údržbu
Ak chcete výrobok vrátiť:
Zakúpený výrobok pošlite späť v nepoškodenom stave a v pôvodnom obale s celým obsahom.
K zásielke priložte doklad o kúpe (účtenku, kópiu faktúry) a písomné vyhlásenie, v ktorom uvediete želanie vrátiť výrobok a informácie o objednávke, číslo účtu, kontaktné údaje.
Do 3 pracovných dní od prijatia balíka skontrolujeme stav vráteného výrobku (či nenesie známky používania, či nie je poškodený alebo zničený a či je v pôvodnom obale so všetkým obsahom).
Ak nezaznamenáme žiadne kontraindikácie, peniaze vám do 7 dní vrátime na priložené číslo účtu. V prípade platby kreditnou kartou sa vrátenie peňazí uskutoční na kartu. Ak bude vrátenie výrobku odmietnuté (z dôvodu poškodenia výrobku alebo známok používania, chýbajúcej dokumentácie), na uvedenú e-mailovú adresu vám oznámime, že vrátenie výrobku nebude akceptované. Do 7 pracovných dní zašleme výrobok späť na uvedenú adresu na náklady spotrebiteľa (náklady na dopravu).
👉 Sťažnosti
Pred prijatím balíka vždy skontrolujte, či nebol poškodený počas prepravy. Ak má balík viditeľné vonkajšie poškodenie, odporúčame vám ho odmietnuť a následne nás kontaktovať na adrese: +48 783 165 510.
Po zaplatení vybranej sumy a prevzatí balíka je možnosť otvoriť balík v prítomnosti kuriéra - v prípade nezrovnalostí sa spíšu nezrovnalosti, ktoré sú podkladom pre ďalšiu reklamáciu.
Ak sa ukáže, že zakúpený tovar má výrobné chyby alebo nezodpovedá popisu, postupujte podľa nižšie uvedeného reklamačného postupu:
Pošlite nám výrobok, ktorý chcete reklamovať, a priložte písomné vyhlásenie, v ktorom podrobne opíšete dôvody reklamácie výrobku, formu náhrady, ako aj adresu na vrátenie tovaru a číslo účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze (v závislosti od rozhodnutia obchodu).
Do 14 dní od prijatia zásielky vás budeme e-mailom alebo telefonicky informovať o výsledku reklamačného konania.
Ak bude sťažnosť vyriešená kladne, do 14 pracovných dní od dátumu rozhodnutia vám nahradíme náklady, ktoré ste vynaložili: opravu reklamovaného výrobku, zaslanie nového exemplára výrobku alebo vrátenie peňazí.
Ak je sťažnosť neopodstatnená, poskytneme vám podrobné odôvodnenie nášho rozhodnutia a do 14 pracovných dní vám zašleme výrobok na naše náklady. V prípade platby platobnou kartou sa vrátenie peňazí uskutoční na kartu.
V prípade akýchkoľvek pochybností nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese: office@modernbhp.sk alebo telefonicky: +48 783165510 a my vám poskytneme návod, ako rýchlo a bez problémov vybaviť vašu sťažnosť.