Najčastejšie otázky
.

Naďalej nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa nákupu v našom obchode.

Kliknite na otázku, ktorá vás zaujíma:

 

 

 


 

 

 

 

 

Ako môžem skontrolovať dostupnosť produktov?

Pri každom výrobku nájdete informácie o jeho dostupnosti v obchode:

Nie je na sklade - momentálne je na sklade 0 položiek; ak máte o tento produkt veľký záujem, dajte nám prosím vedieť prostredníctvom e-mailu: biuro@modernbhp.pl alebo telefonicky: +48 455 450 117
Vypredané zásoby - posledné kusy daného produktu, oplatí sa s nákupom poponáhľať!
Stredné množstvo - máme aspoň niekoľko kusov
Veľké množstvo - na sklade máme dostatok produktu na vybavenie mnohých objednávok
K dispozícii na vyžiadanie - tento produkt vám môžeme priniesť špeciálne pre vás - kontaktujte nás e-mailom: biuro@modernbhp.pl alebo telefonicky: 783165510
Očakávané dodanie - Tento produkt bude čoskoro k dispozícii
Stiahnuté z ponuky - produkt už nie je v našom obchode dostupný

 

Ako skontrolovať stav objednávky?

Na vašu e-mailovú adresu vám zašleme informácie o priebehu vybavovania vašej objednávky. Okrem toho budete mať po prihlásení do svojho účtu prístup ku všetkým informáciám o svojich aktuálnych a minulých objednávkach: stav, obsah, uvedené adresy atď.

 

 

Ako dlho budem čakať na doručenie?

Ihneď po odoslaní objednávky dostanete na svoju e-mailovú adresu informáciu, že objednávka bola odoslaná - od tohto momentu čakáme na platbu (okrem zásielok na dobierku) a potom začneme so spracovaním objednávky. Na vašu e-mailovú adresu budeme priebežne zasielať informácie o stave vašej objednávky. Čas prípravy tovaru (doba prepravy) trvá zvyčajne do 48 hodín, potom sa tovar odovzdá kuriérskej spoločnosti podľa vášho výberu (doba dodania zvyčajne 1-3 dni).

 

Čas prijatia zásielky = dátum odoslania + čas doručenia

Čas doručenia závisí od dostupnosti produktov a zvolenej formy platby, zatiaľ čo čas doručenia závisí od vami zvolenej formy doručenia.

" podrobný popis spracovania objednávky

 

 

Aké sú formy doručenia?

V závislosti od množstva a hmotnosti objednaných výrobkov, zvolenej formy platby a vlastných preferencií si môžete vybrať jednu z foriem doručenia:

Kuriérska spoločnosť Inpost (kuriér, balíkomaty),
na dobierku,
osobná zbierka.
" podrobný opis spôsobov doručenia

 

 

Koľko zaplatím za doručenie?

Celkové náklady na doručenie objednávky nájdete po pridaní produktov do košíka a výbere spôsobu doručenia a spôsobu platby, o ktorý máte záujem - v súhrne uvidíte presnú sumu, ktorú treba zaplatiť. V závislosti od zvoleného spôsobu platby (platba vopred alebo dobierka) a spôsobu doručenia sa náklady na doručenie pohybujú od niekoľkých do niekoľkých PLN.

 

" podrobný cenník dodávok

 

 

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

V závislosti od hodnoty objednávky, zvolenej formy doručenia a vlastných preferencií si môžete vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov platby:

prevod na bankový účet. Číslo nášho bankového účtu: 17 1140 2091 0000 3435 2300 1002
platba na dobierku,
elektronická platba (online prevod) prostredníctvom systému Dotpay.
elektronická platba (online prevod, Buy Now Pay 30 Days, BLIK, platba kartou) prostredníctvom Payu
Dotpay

Elektronické prevody - zoznam aktuálne podporovaných bánk je k dispozícii po výbere tohto spôsobu platby vo fáze objednávky,
BLIK - jednoduchá platba mobilným telefónom v dvoch krokoch
Platba do 30 dní PayPo - je služba spočívajúca v odloženej platbe v internetovom obchode. Zákazník vykoná nákup a bez akýchkoľvek ďalších nákladov môže zaplatiť do 30 dní od transakcie alebo sa rozhodnúť splatiť hodnotu objednávky v 4 výhodných splátkach.
Elektronické peňaženky
Payu

Elektronické prevody - zoznam 21 podporovaných bánk je k dispozícii po výbere tohto spôsobu platby vo fáze objednávky,
BLIK - jednoduchá platba mobilným telefónom v dvoch krokoch
PLATBA KARTOU - bezpečné nakupovanie debetnými a kreditnými kartami VISA a Mastercard

" podrobný popis platobných metód

 

 

Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?

Objednávku si samozrejme môžete vyzdvihnúť na mieste osobného odberu, ktoré sa nachádza na adrese: Czerwonych Maków Avenue 15 , 59-220 Legnica, Otváracie hodiny predajne nájdete v časti Kontakt. Za osobný odber sa neplatia žiadne dodatočné náklady.

 

 

Čo sú zľavové kupóny?

V mnohých propagačných kampaniach ponúkame našim zákazníkom zľavové kupóny. Majú podobu kódov, ktoré je potrebné zadať v nákupnom košíku do príslušne označeného poľa. Tým sa splatná suma vypočíta so zohľadnením zľavy.

Nezabudnite, že platnosť väčšiny zľavových kódov je obmedzená. Po uplynutí platnosti zľavového kódu už nie je aktívny - neposkytne vám uvedenú zľavu.

 

 

Čo je to sklad?

Sklad je miesto, kam môžete pridať produkty, o ktorých uvažujete. Prístup k tejto funkcii majú len prihlásení používatelia.

Ak váhate nad kúpou daného výrobku a máte účet v našom obchode, prihláste sa a pridajte výrobok do skladu. Výrobky v sklade sú pre vás zapamätané. Pri ďalšom prihlásení do obchodu nájdete všetky uložené produkty. Kedykoľvek sa k nim môžete vrátiť, presunúť ich do nákupného košíka alebo ich odstrániť zo skladu.

 

 

Môžem dostať faktúru s DPH?

Áno, za produkty zakúpené v našom obchode môžete dostať faktúru s DPH. Ak to chcete urobiť, vyberte vo formulári s vašimi údajmi možnosť "spoločnosť" a zadajte údaje o faktúre. Ak chcete dostať faktúru s DPH, zapíšte ju do poznámok (časť "Ďalšie informácie"). Ak sa dodacia adresa líši od údajov na faktúre, vyberte vo formulári možnosť "iná dodacia adresa" a zadajte adresu, na ktorú sa má objednávka odoslať.

Dátumom vystavenia faktúry s DPH je dátum odoslania vašej objednávky. Tento dátum nie je možné zmeniť.

 

 

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Objednávku môžete upravovať len dovtedy, kým nie je jej obsah kompletný. Po odoslaní na uvedenú adresu ho už nie je možné upraviť. Ak si želáte vykonať akékoľvek zmeny v objednávke (zmena adresy, pridanie výrobku do objednávky, zmena spôsobu platby alebo doručenia), kontaktujte nás čo najskôr, najlepšie telefonicky: 783165510.

 

 

Objednávku som zadal omylom. Ako ho môžem zrušiť?

Objednávku môžete zrušiť len do chvíle, kým nie je jej obsah kompletný. Po odoslaní na uvedenú adresu už nie je možné ho zrušiť. Ak chcete zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás čo najskôr, najlepšie telefonicky: 783165510.

 

 

Kde je môj balík?

Ak si vyberiete doručenie kuriérom, v e-maile dostanete číslo nákladného listu a odkaz na stránku, kde môžete sledovať, kde sa vaša zásielka nachádza. Toto prepojenie je viditeľné aj pre registrovaných zákazníkov v náhľade podrobností objednávky v stĺpci Doprava.

 

 

Vzťahuje sa na predávané výrobky záruka?

Áno, na výrobky dostupné v našom obchode sa vzťahuje záruka výrobcu platná v Poľsku. Informácie o záručnej dobe nájdete v popise výrobku a na webových stránkach výrobcov. Je dôležité uschovať doklad o kúpe (účet alebo faktúru) a originálny obal až do konca záručnej doby. To je základom pre podanie sťažnosti.

"záručné a servisné podmienky

 

 

Mám problém s objednaným produktom. Čo teraz?

Pred prevzatím balíka vždy skontrolujte, či nebol poškodený počas prepravy. Ak má obal viditeľné vonkajšie poškodenie, odporúčame odmietnuť prevzatie zásielky, spísať protokol o poškodení a následne nás telefonicky kontaktovať: 783165510.

Ak chcete podať reklamáciu, uistite sa, či má byť výrobok reklamovaný v našom obchode alebo u výrobcu. Tieto informácie nájdete na záručnom liste, ako aj v popise výrobku na našej webovej stránke alebo na webovej stránke výrobcu.

"podrobný postup podávania sťažností

 

 

Môžem zakúpený výrobok vrátiť?

Áno, podľa zákona z 2. marca 2000 môžete do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky s objednávkou vrátiť výrobok zakúpený v internetovom obchode bez udania dôvodu. Takýto tovar však nesmie niesť stopy používania, nesmie byť poškodený a musí byť v pôvodnom obale s celým obsahom. Poskytujeme možnosť vrátenia prostredníctvom balíkomatu. Viac informácií získate tu.

" popis sťažností a vrátení

 

 

 

Môžem označiť svoje oblečenie výšivkou s logom spoločnosti?


ÁNO - naša spoločnosť vyrába výšivky na zakúpené oblečenie.

 

Cenník pre vyšívanie
Ceny výšiviek závisia od množstva a veľkosti plochy.
Približné (priemerné) ceny výšiviek sú uvedené v nasledujúcej tabuľke:

 

Plocha Cena (netto) za kus
do 6 kusov 6 až 59 kusov od 60 kusov
do 45 cm2 9,50 zł 7,50 zł dohodnuté individuálne
do 100 cm2 13,13 zł 11,50 zł dohodnuté individuálne
do 200 cm2 26,00 zł 19,00 zł dohodnuté individuálne

Jednorazové náklady na prípravu vyšívacieho programu sú 50,00 zł netto.
Pri objednávke min. 60 ks program je pripravený zadarmo.

Presné ceny sa určia po zaslaní vzorky vášho loga - KONTAKT

Dodacia lehota na vyšívané oblečenie je približne 14 pracovných dní.

nahor
Shop is in view mode
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium